Az e-ügyintézés indulásával az E-felvételiben a jelentkezők folyamatosan ellenőrizhetik a 2020. évi általános felsőoktatási felvételi eljárás központi nyilvántartásában szereplő adataikat: a személyes információkat, a megjelölt képzéseket és azok sorrendjét, a benyújtott dokumentumok és kérelmek feldolgozottságát, továbbá a feldolgozás eredményét. Az e-ügyintézési funkciók segítségével egyszerűen kérhetik az esetleg hibásan megadott adatok módosítását is.
A felvételizők az E-felvételiben azt is nyomon követhetik, hogy az egyes jelentkezési helyeiken ? a pillanatnyilag rendelkezésre álló, igazolt eredmények alapján ? éppen hány pontjuk van. Az adatok folyamatosan frissülnek. Mindenkinek érdemes tehát használnia a felületet akkor is, ha semmit sem kell módosítania. A fontos információt tartalmazó üzenetek (pl. a hiánypótlási felszólítás) a központi felvételi nyilvántartásban szereplő e-mail-postafiókokba is megérkeznek.
A 2020. május-júniusi érettségi eredményeket igazoló bizonyítványt vagy tanúsítványokat ? hasonlóan a korábban (2006. január 1. után) megszerzett érettségi eredményeket igazoló dokumentumokhoz és a 2003. január 1. után szerzett nyelvvizsga-bizonyítványokhoz ? nem kell feltölteni a rendszerbe. Ha azonban a felvételiző a jelentkezési határidő után kapja meg a nyelvvizsgáját, meg kell adnia a felületen a nyelvvizsga-bizonyítvány adatait.
A jelentkezési sorrend módosítására vagy a jelentkezési határidőig megjelölt jelentkezési helyek visszavonására legkésőbb 2020. július 9-ig, egyetlen alkalommal van lehetőség az E-felvételi Sorrendmódosítás menüpontjában. A változtatások az elküldött kérelmek feldolgozása után jelennek meg az ügyintézési felületen. A benyújtott kérelmek státusza az E-felvételi Kérelmek menüpontjában ellenőrizhető.